NICE – New Innovative Customer Experiences

Projektperiode: 1. januar 2014 - 31. december 2017

Én af dansk turismes største udfordringer er, at turisterne ikke oplever, at de får tilstrækkelig værdi for pengene under deres ophold.

Mange virksomheder har anerkendt, at unikke og mindeværdige gæsteoplevelser kan være én af måderne til at tilfredsstille turisternes bedre. Alligevel er der mange virksomheder, der ikke tilrettelægger deres forretningsgange systematisk og strategisk med fokus på særlige oplevelser.

Med forskningsprojektet NICE satte Cphbusiness sammen med en række samarbejdspartnere som fx RUC og Wonderfull Copenhagen fokus på at udvikle unikke og innovative oplevelser for gæster og kunder i hospitalitybranchen.

Få inspiration til virksomhedens udvikling

I et inspirationskatalog har vi samlet de vigtigste resultater og modeller, som er udviklet i samarbejde med virksomhederne og deres medarbejdere.

Læs blandt andet om:

  • Hvordan virksomhederne kan at bevæge sig fra at levere traditionel service til også at skabe unikke oplevelser.
  • Hvordan man arbejder med udviklingsprocesser i virksomheder som Københavns Zoo, Torvehallerne KBH, Arthur Hotels og Tirpiz.

Fordyb dig i inspirationskataloget her

NICE-projektet har

  • gennemført 32 NICE-eksperimenter med over 320 personer.
  • afholdt 30 forum møder i hele Danmark.
  • bidraget med øget omsætning, løftet medarbejdertilfredshed, involvering og engagement hos virksomhederne.
  • bidraget til videnopbygning og netværksdeling blandt 148 virksomheder.

 

Kontakt projektlederen
Områdechef
+45 3615 4606