- Diplom
Kundesamspil
Vil du have værktøjer til at etablere en god og tillidsfuld kontakt til dine kunder? Vil du lære at afdække dine kunders behov og præsentere dem for relevante løsninger? Så er kurset kundesamspil lige noget for dig.
Derfor skal du tage kurset
På kurset kundesamspil får du viden, færdigheder og kompetencer til at etablere langvarige kunderelationer samt afholde komplekse privatkundemøder, hvad enten kommunikationen foregår per telefon, fysisk eller digitalt.
På kurset vil du:
- Styrke dine kompetencer i at opbygge langvarige kunderelationer
- Blive i stand til at udarbejde relevante rådgivningsstrategier på baggrund af kundetilfredshedsanalyser
- Få kompetencer til selvstændigt at kunne planlægge og gennemføre komplekse møder med privatkunder
Det bliver du bedre til
På kurset kundesamspil lærer du blandt andet om:
- Kundetilfredshedsanalyser
- Kommunikationsteorier og metoder
- Den rådgivende salgsproces
- Kundetypologier i forhold til samspil med kunden
- Rådgivning via online-møder, telefonmøder og fysiske møder
- Opbygning af kunderelationer
- Privatkunders adfærd og motivation i forbindelse med privatøkonomiske rådgivning
- Demografisk udvikling
Nyt om økonomi og finans
Gå ikke glip af faglig inspiration
Omstillingsfonden
Få op til 10.000 kroner til din efteruddannelse
Du kan få op til 10.000 kroner årligt via Omstillingsfonden til din uddannelse. Midlerne tildeles efter først til mølle-princippet.
Sådan gør du
Fakta om kurset
Kundesamspil er et valgfag på diplomuddannelsen i finansiel rådgivning. Faget svarer til 5 ECTS-point.
Du kan tage faget som et enkeltstående kursus eller som en del af en hel uddannelse.