Jan er ekspert i marketingplanlægning og strategi- og forretningsudvikling. Han har 25 års ledelseserfaring inden for reklame, salg og markedsføring med fokus på kommerciel og faglig ledelse.
Ekspert inden for
- Strategi- og forretningsudvikling
- Marketingplanlægning – fra strategi til implementering
- Salg og forhandling
- Ledelse i praksis
- Interkulturel kommunikation
Baggrund
Jan har haft roller som bl.a. salgs- og marketingdirektør, marketingchef og udviklings- og digitalchef i private virksomheder, mediehuse og konsulentfirmaer. Han har stor erfaring med forretningsudvikling og strategiarbejde, herunder rådgivning, analyse og udarbejdelse af salgs- og marketingstrategier samt implementering både på B2B- og B2C-markedet.
Jans motivation for undervisning er drevet af lyst og passion, og han finder stor glæde i at arbejde med mennesker og deres frigørelse af udviklings- og læringspotentiale. Som underviser er det især vigtigt for Jan, at de studerende kan se en mening med det, de lærer, og derfor sætter han altid teori og modeller i relation til praksis.
Erhvervserfaring
Lektor, Cphbusiness
2016 -
Udviklings- og digitalchef / områdedirektør, Politikens Lokalaviser A/S, JP/Politikens Hus
2005 - 2016
Salgs- og marketingdirektør, Express
2001 - 2005
Direktør, Forespring A/S
1999 - 2001
Marketingchef, Imerco A/S
1997 - 2001
Uddannelse
Master of Experience Management, Roskilde Universitet
2014
HD afsætning, Copenhagen Business School
1987