Pernille Jørgensen
Mediechef
Cphbusiness Søerne,
Nansensgade 19
København K
Fagligt arbejdsområde på Cphbusiness
Faglige nøglefelter
Jeg er leder af Cphbusiness’ medieafdeling med ansvar for rekruttering af studerende, intern kommunikation, PR, budgettering og udvikling af medieafdelingens medarbejdere.
Relevante platforme
Som mediechef tilrettelægger jeg Cphbusiness’ markedsføringsstrategi samt implementering heraf - derigennem koordineres arbejdet med vores forskellige kommunikationsplatforme – herunder hjemmeside (dansk/engelsk), intranet, sociale medier (Facebook/LinkedIn) og online- og printkampagner.
Online strategi
Cphbusiness har en markant online-strategi med et delt fokus på rekruttering af nye studerende og markedsføring af Cphbusiness’ brand. Vi har i samarbejde med det internationale mediebureau Starcom og reklamebureauet Suzumuchi udarbejdet en digital strategi og et kampagnekoncept, der tager udgangspunkt i de nyeste teknologiske muligheder for segmentering og målrettet onlinekommunikation.
PR
For at booste effekten af vores PR-tiltag samarbejder vi med PR-bureauet Advice, der skal løfte Cphbusiness synlighed i mediebilledet.
Sociale medier
Medieafdelingen har fastlagte strategier på Facebook, LinkedIn og Instagram. Og er ligeledes aktive på twitter.
Studenterorganisering
For at øge ambassadør-effekten, mindske frafald og højne studieglæden faciliterer medieafdelingen tiltag i forhold til vores eksisterende studerende, herunder studenterorganisation Cphbusiness Students, events mv.
Se medieafdelingens medarbejdere her