Jan er ekspert i marketingplanlægning og strategi- og forretningsudvikling. Han har 25 års ledelseserfaring inden for reklame, salg og markedsføring med fokus på kommerciel og faglig ledelse.

Jan har haft roller som bl.a. salgs- og marketingdirektør, marketingchef og udviklings- og digitalchef i private virksomheder, mediehuse og konsulentfirmaer. Han har stor erfaring med forretningsudvikling og strategiarbejde, herunder rådgivning, analyse og udarbejdelse af salgs- og marketingstrategier samt implementering både på B2B- og B2C-markedet.

Jans motivation for undervisning er drevet af lyst og passion, og han finder stor glæde i at arbejde med mennesker og deres frigørelse af udviklings- og læringspotentiale. Som underviser er det især vigtigt for Jan, at de studerende kan se en mening med det, de lærer, og derfor sætter han altid teori og modeller i relation til praksis.

Ekspert inden for:

  • Strategi- og forretningsudvikling
  • Marketingplanlægning – fra strategi til implementering
  • Salg og forhandling
  • Ledelse i praksis
  • Interkulturel kommunikation

Erhvervserfaring

Lektor

Cphbusiness

2016 -

Udviklings- og digitalchef / områdedirektør

Politikens Lokalaviser A/S, JP/Politikens Hus

2005 - 2016

Salgs- og marketingdirektør

Express

2001 - 2005

Direktør

Forespring A/S

1999 - 2001

Marketingchef

Imerco A/S

1997 - 2001

Uddannelse

Master of Experience Management

Roskilde Universitet

2014

HD afsætning

Copenhagen Business School

1987