Digital kommunikation

Hvad er god mailkommunikation, og hvordan får din virksomhed det optimale ud af Outlook? Det bliver du klogere på på faget digital kommunikation.

En digital arbejdsplads kan gøre vores hverdag nemmere både for os selv og for vores kollegaer. På kurset skal vi arbejde med, hvordan vi kommunikerer med andre mennesker igennem en digital platform, og hvordan man opnår nærvær igennem en god mailkommunikation.

De fleste af os bruger dagligt bl.a. Microsoft Outlook til at sende mails, men hvordan får vi egentlig mest muligt ud af systemet? Hvad er god mailskik? Og hvordan bør du håndtere personfølsomme oplysninger?

På kurset vil du lære mere om:

  • God mailkommunikation
  • Håndtering af personfølsomme oplysninger
  • Oprydning og effektivisering på computeren og i Outlook
  • Hvordan Outlook kan anvendes til andet end mails

Kurset henvender sig til dig, der dagligt arbejder med Outlook, men som gerne vil blive endnu bedre til at arbejde med Outlooks mange funktioner og blive endnu skarpere på, hvad god mailkommunikation er. Kurset er åbent for alle interesserede.

Der er to kursusdage med fremmøde fra kl. 9 til 15. HK stiller computere til rådighed, men du må også gerne medbringe din egen bærbare PC.

Der er ingen eksamen på kurset, men du modtager et kursusbevis.

Digital kommunikation er én af fremtidens digitale kompetencer og er udarbejdet på baggrund af HK og KL's kompetencehjul.

Sted

HK Hovedstaden
Svend Aukens Plads 11
2300 Københavns S

Pris

Prisen for deltagelse på kurset er 1.650 kr.

Flere kurser

Gå ikke glip af de andre kurser tilknyttet kompetenceløftet til det digitale PC-kørekort