Frontmedarbejderens salg og promotion

Du får konkrete værktøjer til at skabe salg og promotion i forskellige situationer, når du møder kunden.

Mange virksomheder arbejder strategisk med salg i forskellige interaktioner med deres kunder/gæster. Men nogle gange kan det være svært at leve op til virksomhedens forventning til det salg, der skal ligge i mødet med gæsten/kunden.

På vores endagsforløb, frontmedarbejderens salg og promotion, lærer du:

  • Konkrete redskaber til at skabe salgsmomenter i dit møde med gæsten/kunden
  • Features & Benefits som salgsværktøj
  • At afdække udfordringer og finde løsninger
  • At stille de rigtige spørgsmål

Det sker naturligvis med respekt for det værtskab og den tryghed, der skabes ved første kontakt. Vi tager udgangspunkt i processen fra du møder kunden, til der ligger et tilbud, løsningsforslag eller salg.

Kurset henvender sig til dig, der står i front med den daglige gæste-/kundekontakt, og som savner konkrete salgsværktøjer til at sikre, at jeres kunder får en god, effektiv og nærværende service.

Ud over at besvare kundernes forespørgsler er du med til at sikre, at virksomhedens kampagner og tilbud bliver kommunikeret.

Hvem er dine undervisere?

Rikke Sode har i mange år beskæftiget sig med direkte- og telesalg inden for servicebranchen og har arbejdet med flere forskellige salgsværktøjer.

Marianne Skærbæk har flere års erfaringer som salgschef og arbejder dagligt med innovation og entrepreneurship og underviser også i salgspsykologi.

Pris

1.850 kr. Forplejning indgår ikke (dog vil der være kaffe, te og vand), men der er mulighed for at købe mad i kantinen på stedet.

Dato

Kurset finder sted onsdag den 6. marts 2019 kl. 09:00-16:15.

Sted

Cphbusiness Nørrebro
Blågårdsgade 23B
2200 København N

Andre kurser til frontmedarbejderen

Gå ikke glip af de andre kurser tilknyttet kompetenceløftet til frontmedarbejderen.

Vejen til at skabe en ekstraordinær serviceoplevelse, der vil blive husket, går igennem flere områder. Med baggrund i aktuelle undersøgelser af lige præcis den ekstraordinært gode oplevelse for gæsten/kunden, har Cphbusiness sammensat et kort, præcist og meget praksisorienteret forløb til frontmedarbejderen. Vi har udvalgt de områder, hvor effekten er størst, uden at indsatsen bliver uoverskuelig.

Øvrige kurser i forløbet:

Kontakt

Har du spørgsmål til kurset, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Vollmers-Hansen fra fagområdet Service og Oplevelse eller Cphbusiness' hovedkontakt:

Henriette Vollmers-Hansen
Telefon: 36 15 46 67
E-mail: hvh@cphbusiness.dk

Cphbusiness
Telefon: 36 15 45 00
E-mail: kontakt@cphbusiness.dk

Kommende hold

Fag

{{typeName}}
{{educationName}}

Periode

Navn Sted Start Dag Pris
{{course.courseName}} {{course.courseName}} {{ course.location.shortName }} {{ course.startDate | cultureDate:'da-DK':true}} {{ course.weekdays[0] | courseWeekday:'da-DK' }} {{course.signupFee | currency : 'kr.' : 0}} Tilmeld