Kend din by og skab skræddersyede oplevelser for din gæst

Du får nye og inspirerende idéer til at skabe skræddersyede pakker til dine gæster.

Nogle gange ville du måske ønske, at du lige kunne trylle den dér helt særlige rådgivning om nærområdet frem til dine nysgerrige og videbegærlige gæster. Men du føler dig låst i de samme gamle travere.

Vi tilbyder her en tilgang til København, der giver ny inspiration og idéer til, hvordan du kan skabe pakker/programmer til dine gæster, som sidder lige i øjet.

På vores endagsforløb, kend din by og skab skræddersyede oplevelser for din gæst, lærer du:

  • Forskellige tilgange til det at være turist
  • Hvordan du kan øge forståelsen for gæstens præferencer
  • Hvordan du sammensætter pakker/programmer til gæsten gennem kendskab til destinationen

Kurset henvender sig til dig, der møder og rådgiver både lokale og globale turister i forskellige sammenhænge og som ønsker at give en personlig, tilpasset rådgivning baseret på regional viden, med det formål at udbrede alle de forskellige oplevelser, som turisten har at vælge imellem under sit ophold, for derved at sikre at hendes/hans besøg bliver så unikt og mindeværdigt som muligt.

Hvem er dine undervisere?

Rikke Sode har i mange år arbejdet i turismebranchen som blandt andet forretnings- og produktudvikler, hvor hun har udviklet rejseprogrammer til rejsekataloger og guidet grupper.

Hanne Sidenius Nordentoft er superturist og ekspert i at facilitere innovative processer. Hun er også uddannet guide og har udviklet skræddersyede, guidede ture til forskellige målgrupper.

Pris

1.850 kr. Forplejning indgår ikke (dog vil der være kaffe, te og vand), men der er mulighed for at købe mad i kantinen på stedet.

Dato

Kurset finder sted onsdag den 20. marts 2019 kl. 09:00-16:15.

Sted

Cphbusiness Nørrebro
Blågårdsgade 23B
2200 København N

Andre kurser til frontmedarbejderen

Gå ikke glip af de andre kurser tilknyttet kompetenceløftet til frontmedarbejderen.

Vejen til at skabe en ekstraordinær serviceoplevelse, der vil blive husket, går igennem flere områder. Med baggrund i aktuelle undersøgelser af lige præcis den ekstraordinært gode oplevelse for gæsten/kunden, har Cphbusiness sammensat et kort, præcist og meget praksisorienteret forløb til frontmedarbejderen. Vi har udvalgt de områder, hvor effekten er størst, uden at indsatsen bliver uoverskuelig.

Øvrige kurser i forløbet:

Kontakt

Har du spørgsmål til kurset, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Vollmers-Hansen fra fagområdet Service og Oplevelse eller Cphbusiness' hovedkontakt:

Henriette Vollmers-Hansen
Telefon: 36 15 46 67
E-mail: hvh@cphbusiness.dk

Cphbusiness
Telefon: 36 15 45 00
E-mail: kontakt@cphbusiness.dk

Kommende hold

Fag

{{typeName}}
{{educationName}}

Periode

Navn Sted Start Dag Pris
{{course.courseName}} {{course.courseName}} {{ course.location.shortName }} {{ course.startDate | cultureDate:'da-DK':true}} {{ course.weekdays[0] | courseWeekday:'da-DK' }} {{course.signupFee | currency : 'kr.' : 0}} Tilmeld