Personligt og digitalt værtskab

Du bliver klædt på til at praktisere det autentiske og personlige værtskab. Den gode service skaber kun funktionalitet – hvor det gode værtskab skaber minder og relationer, selv på kort tid.

Kender du følelsen af at blive budt velkommen? At være velkommen. Altså, du ved, sådan rigtigt føle sig velkommen helt ind i marven? At føle sig set som menneske og ikke bare et nummer i rækken?

Med udgangspunkt i dig og dine forudsætninger får du en værktøjskasse med hjem, så du er bedre rustet til at skabe det trygge, anerkendende værtskab for den enkelte gæst.

På vores endagsforløb, personligt og digitalt værtskab, lærer du:

  • Værtsskabets seks grundsten, som udspiller sig på tre niveauer
  • Hvordan du skaber den bedste oplevelse i mødet med gæsten
  • Den gode proces
  • AI (Appreciative Inquiry) som et værktøj til at skabe bedre relationer til gæsten i en klagesituation

Kurset henvender sig til dig, der har direkte kundekontakt og ønsker at give kunder såvel som kollegaer følelsen af at være velkommen.

Hvem er dine undervisere?

Rikke Sode har over 20 års erfaring inden for hotel- og rejsebranchen. Gennem mange års erfaring fra Skotland kender hun værdien af godt værtsskab og underviser i værtskab. Derudover deltager Rikke i et udviklingsprojekt om værtskab, som handler om at udvikle værtskabsværktøjer.

Camilla Haargaard deltager i øjeblikket i et forsknings- og udviklingsprojekt om værtskab. Hun har en baggrund fra rejsebranchen og er bl.a. uddannet rejseguide og inden for kommunikation.

Pris

1.850 kr. Forplejning indgår ikke (dog vil der være kaffe, te og vand), men der er mulighed for at købe mad i kantinen på stedet.

Dato

Kurset finder sted den 18. december 2019 kl. 09.00 - 16.15.

Sted

Cphbusiness Nørrebro
Blågårdsgade 23B
2200 København N

Andre kurser til frontmedarbejderen

Gå ikke glip af de andre kurser tilknyttet kompetenceløftet til frontmedarbejderen.

Vejen til at skabe en ekstraordinær serviceoplevelse, der vil blive husket, går igennem flere områder. Med baggrund i aktuelle undersøgelser af lige præcis den ekstraordinært gode oplevelse for gæsten/kunden, har Cphbusiness sammensat et kort, præcist og meget praksisorienteret forløb til frontmedarbejderen. Vi har udvalgt de områder, hvor effekten er størst, uden at indsatsen bliver uoverskuelig.

Øvrige kurser i forløbet:

Kontakt

Har du spørgsmål til kurset, er du velkommen til at kontakte programleder Maria Kirstine Lovén fra fagområdet Service og Oplevelse eller Cphbusiness' hovedkontakt:

Maria Kirstine Lovén
Telefon: 36 15 46 06
E-mail: mkl@cphbusiness.dk

Cphbusiness
Telefon: 36 15 45 00
E-mail: kontakt@cphbusiness.dk