Den digitale kunderejse

Den digitale kunderejse

Vil du opnå en større forståelse for e-handelsvirksomhedens strategi? Tag kurset den digitale kunderejse, og lær at analysere, kortlægge og designe kundeoplevelsen.

Derfor skal du tage kurset

På kurset den digitale kunderejse får du viden om customer experience management som disciplin og planlægningsværktøj, så du kan foretage knivskarpe analyser af den digitale forretning.

Vi klæder dig på til at kunne vurdere og identificere kunderejsen og dens forskellige touch points. På den måde kan du identificere udfordringer for virksomheden og foreslå relevante indsatser fremadrettet, som styrker kundeoplevelsen og loyaliteten fra kunde til virksomhed.

Indhold

På kurset den digitale kunderejse skal du blandt andet arbejde med:

  • Customer experience management (CEM)
  • Kunderejsen online og offline
  • Kundeoplevelsen

Eksamen og ECTS

Den digitale kunderejse er et valgfag på den merkantile diplom under temaet e-handel. Faget svarer til 5 ECTS-point og afsluttes med en eksamen.

Reservér din plads

Reservér din plads på kurset Den digitale kunderejse hurtigt og nemt. Vi holder en plads til dig, og så kan du i ro og mag tilmelde dig endeligt og betale på et senere tidspunkt.

Reservationen er gratis og uforpligtende.

Navn skal udfyldes
E-mail skal udfyldes korrekt E-mail skal udfyldes
Næste hold

{{ course.activityName || 'Søerne, tir. 22. okt. 2024, kl. 17:00' }}

Reserverer...
Tak! Vi har reserveret en plads til dig.
Noget gik galt, og vi kunne ikke reservere en plads til dig.
Den digitale kunderejse

Kontakt os

Vil du høre mere om dine muligheder for efteruddannelse? Tøv ikke med at kontakte os.

Telefon:

36 15 48 66 Åbningstider

E-mail