Den digitale kunderejse

Den digitale kunderejse

Vil du opnå en større forståelse for e-handelsvirksomhedens strategi? Tag faget den digitale kunderejse, og lær at analysere, kortlægge og designe kundeoplevelsen.

Hvorfor skal du tage faget?

På faget den digitale kunderejse får du viden om customer experience management som disciplin og planlægningsværktøj, så du kan foretage knivskarpe analyser af den digitale forretning.

Vi klæder dig på til at kunne vurdere og identificere kunderejsen og dens forskellige touch points. På den måde kan du identificere udfordringer for virksomheden og foreslå relevante indsatser fremadrettet, som styrker kundeoplevelsen og loyaliteten fra kunde til virksomhed.

Indhold

På faget den digitale kunderejse skal du blandt andet arbejde med:

  • Customer experience management (CEM)
  • Kunderejsen online og offline
  • Kundeoplevelsen

Eksamen og ECTS

Den digitale kunderejse er et valgfag på den merkantile diplom under temaet e-handel. Faget består af 5 ECTS og afsluttes med en eksamen.

Kontakt os

Vil du høre mere om dine muligheder for videreuddannelse? Tøv ikke med at kontakte os.

Telefon:

36 15 48 66 Åbningstider

E-mail