Hvorfor skal du tage kurset?

E-handel er blevet big business.

Ifølge Dansk Erhverv er e-handel det mest markante vækstområde i detailhandlen. Én af grundene er, at mange fra den almindelige detailhandel er begyndt at kombinere fysisk forretning med onlinesalg og webshops.

Kurset i e-handel er skræddersyet til dig, som vil arbejde med virksomheder, der sælger produkter gennem webshops, til dig, der vil hjælpe virksomheder i gang med e-handel, og til dig, der selv vil starte din egen webshop.

Efter kurset vil du kunne starte, drive og markedsføre en webshop. Underviserne på kurset er alle specialister og praktikere inden for det område, de underviser i, så du er garanteret mest mulig læring.

Virksomhedspraktik og hjælp i implementeringsfasen

Efter kurset er du garanteret en virksomhedspraktik, hvis du ønsker det. På den måde får du omsat dine nye, faglige kompetencer i praksis, du får erfaring og cases med på dit CV, og du får skabt et værdifuldt netværk.

Når du på dit nye job, i virksomhedspraktik eller som selvstændig skal løse opgaver inden for e-handel, har du mulighed for at få gratis sparring af underviserne på kurset.

Du kan læse mere om det faglige indhold af kurset i e-handel på Bigum&Co's hjemmeside.

Kurset giver som bonus en række online kurser inden for digital markedsføring.

Praktisk information

E-handel er godkendt på den landsdækkende positivliste i erhvervsgruppen Salg, indkøb og markedsføring samt på den regionale positivliste nr. 202 og nr. 242 i erhvervsgruppen It og teleteknik og nr. 328 i erhvervsgruppen Salg, indkøb og markedsføring.

Fagets akademikode er 37608.

Kurset er et heltidsstudie på seks uger fordelt på fysisk fremmøde og tillægsdage med selvstudie og gruppearbejde. Kurset afvikles i dagtimerne med studieaktiviteter mandag til fredag kl. 9.00 - 14.30.

ECTS

10 ECTS.

Eksamen

Kurset afsluttes med en individuel mundtlig eksamen, hvor eksaminationen tager udgangspunkt i dit praktiske produkt og dets teoretiske grundlag. Der udstedes eksamensbevis.

Datoer

Ingen kommende datoer.

Pris

Der er ingen egenbetaling, når du deltager som ledig på dette kursus og er blevet godkendt af din a-kasse eller dit jobcenter.

Prisen er 25.740 kr. inkl. litteratur.

Sted

Bigum&Co
Rued Langgaards Vej 8
2300 København S.

Vær opmærksom på, at kurset bliver udbudt i samarbejde med Bigum&Co, som vi derfor videregiver dine personoplysninger til.

  • Tilmelding

    Hvordan tilmelder jeg mig?

    Det er dit jobcenter eller din a-kasse, der tilmelder dig kurset. Skal dit kursus bevilges gennem a-kassen, skal du udfylde en blanket (AR 237), som du modtager ved at udfylde kontaktformularen nedenfor.

    Der er ansøgningsfrist en uge inden kursusstart.

    Kontakt

    Har du spørgsmål til kursets indhold, skal du kontakte den samarbejdspartner, vi udbyder kurset sammen med.

    Har du spørgsmål om administration, kan du kontakte Cphbusiness på telefon 36 15 45 07 eller bruge kontaktformularen nedenfor.

  • Adgangskrav og optagelse

    Hvem kan deltage?

    Som dagpengemodtager i første ledighedsperiode har du ret til seks ugers gratis opkvalificering med en selvvalgt uddannelse. Uddannelsen skal tages inden for de første ni måneders sammenlagt ledighed for alle ledige fra 25 år. For personer under 25 år skal uddannelsen tages inden for de første seks måneder.

    Ansøgning og optagelse

    Vil du optages på akademiuddannelsen? Så skal du opfylde de krav, der stilles til din uddannelsesbaggrund og erhvervserfaring. Du skal have:

    • En relevant erhvervsuddannelse
      eller
    • en gymnasial uddannelse + to års relevant erhvervserfaring

    Hvis du ikke umiddelbart opfylder optagelseskravene, har du måske kvalificeret dig ad anden vej. Læs om realkompetencevurdering nedenfor.

    Kontakt vores vejledere, hvis du er i tvivl, om du kan optages:
    evu@cphbusiness.dk

  • Læringsmiljø

    Undervisningen består af klasseundervisning og er derudover baseret på kommunikation via en elektronisk undervisningsplatform, hvor der bl.a. sker aflevering og returnering af hjemmeopgaver.

    Klasseundervisningen veksler mellem oplæg fra underviseren og dialogbaseret undervisning. Vi arbejder med konkrete caseopgaver, der tager udgangspunkt i aktuelle problemstillinger fra praksis.

  • Studievejledning

    Studievejlederen kan hjælpe dig med spørgsmål omkring studiets indhold. For eksempel hvis du er i tvivl om, hvilket studie eller fag du skal vælge.

    Har du problemer eller spørgsmål omkring tilmelding? Så kontakt administrationen.

    Henvendelse

    Du kan komme i kontakt med vores studievejleder på telefon 36 15 45 17 på følgende tidspunkter:

    Mandag: 9.00 - 12.00
    Tirsdag: 12.30 - 15.00
    Onsdag: Lukket
    Torsdag: 9.00 - 12.00
    Fredag: 9.00 - 12.00

    Du har også mulighed for at booke et telefonmøde med en studievejleder her: Book en telefonvejledning.

    Desuden er du altid velkommen til at kontakte os via vores kontaktformular eller sende en mail til evu@cphbusiness.dk.

    Studievejleder

    Malene Krab Koed Eriksen
    Malene Krab Koed Eriksen

  • Realkompetencevurdering

    Har du viden og erfaring, som du ikke har papir på, men som du har fået gennem kurser, dit arbejds- eller fritidsliv? Og er du interesseret i en akademi- eller diplomuddannelse? Så er realkompetencevurdering måske en mulighed for dig.

    En realkompetencevurdering betyder, at du kan få anerkendt og vurderet de kompetencer, den viden og de færdigheder, som du har fået uden for det etablerede uddannelsessystem, men gennem fx kurser, dit arbejds- eller fritidsliv.

    Læs mere om realkompetencevurdering her

Kontakt os

Kontakt os og hør mere om kurser for ledige.

Telefon:

36 15 45 07

E-mail